اجرای طرح «جنگ قرآن» ویژه نوجوانان

مؤسسه قرآن و عترت طه مشهد همزمان با ماه رمضان اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در قالب‌های مهیج و متنوع ویژه نوجوانان با عنوان «مسابقه محله» کرده است.

حسین الوندی، مدیرمسئول مؤسسه قرآن وعترت طه مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، از برگزاری مسابقات قرآنی متنوع در این مرکز قرآنی با عنوان «مسابقه محله» خبر داد و گفت: این مسابقه قا حضور «محمد رزازان» یکی از کارشناسان مشاوره و مددکاری اجتماعی در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مسابقه قرآنی که بر اساس طرح رزازان به عنوان یکی از اساتید آموزشی و مشاوره برگزار می‌شود، موضوعات دینی و قرآنی در قالب‌های متنوع و مهیج به مسابقه گذاشته شده و در حین برگزار این مسابقه قرآن‌آموزان مطالب قرآنی، دینی و اخلاقی مختلفی را می‌آموزند.

الوندی در رابطه با بحث‌های برنامه‌ریزی‌ شده برای آموزش در حین برگزار این مسابقات گقت: از جمله این مباحث می‌توان به بحث اعتماد به نفس، شخصیت‌سازی و آموزش مباحث دینی و قرآنی به صورت ملموس و رفتاری اشاره کرد که در قالب برنامه‌های مسابقه‌ای پر تحرک به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ آموزشی در کنار دیگر طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی این مرکز قرآنی در طول ایام سال نیز ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مرکز قرآنی از دوره‌ها و برنامه‌های مختلف ویژه بانوان، آقایان، دختران و پسران دانش‌‌آموز و خردسالان بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *