بازدید مدیر شبکه ملی فرهنگ جناب آقای افراسیابی از خانه دیجیتال طاها

 

روز دوشنبه ۵خرداد ماه ۹۳ طی بازدیدی جناب آقای افراسیابی مدیر محترم شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی همراه با معاون اجرایی و مدیر فناوری اطلاعات آن مرکز از خانه دیجیتال طاها مشهد مقدس دیدن کردند.

در ابتدای این بازدید که حدود دوساعت به طول انجامید حجت الاسلام حسین الوندی موسس و مدیر موسسه فرهنگی بوستان قرآن وعترت طاها ضمن خوش آمدگویی به مسئولین محترم، به بیان شرحی از روند تشکیل مجتمع شامل تاریخچه موسسه طاها ، وفعالیت های فرهنگی این موسسه پرداختند.

در ادامه مهندس رسولی مسئول خانه دیجیتال طاهاضمن معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت های خانه دیجیتال طاها و خدماتی که در این مرکز ارائه می شود، با بیان اینکه ظرفیت های بالایی در استان خراسان در زمینه بازی سازی و انیمیشن و تولید نرم افزارهایی مختلف خصوصا در حوزه تلفن همراه موجود می باشد به بیان این نکته که این فعالیت ها باید حمایت جدی تر شود پرداختند.

در پایان آقای افراسیابی  نیز ضمن بیان نکاتی در خصوص پخش و بازاریابی محصولات از تولید کنندگان خواستند جهت همکاری های بیشتر و پیشرفت سریع امور با مسئولین مرتبط در این زمینه در شبکه ملی فرهنگ و خانه های دیجیتال مشهد مقدس جلساتی برگزار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *