دوره های آموزشی بوستان قرآن وعترت طاها (جامعه القرآن مشهد مقدس)

۱.دوره آموزش روخوانی و روانخوانی

دوره روخوانی و روانخوانی اولین مرحله یادگیری قرآن کریم می باشد و در عین حال پیش نیاز آموزشی سطوح بالاتر محسوب می شود.از این رو متقاضیان در بدو امر مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تسلط بر روخوانی و روانخوانی در سطوح بالاتر مشغول به فعالیت می شوند.
هدف از برگزاری دوره روخوانی و روانخوانی علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم ، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد . در نهایت افرادی که در این دوره شرکت می کنند ، قادر خواهند بود علاوه بر آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی ، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم نیز کسب کنند.
منبع آموزشی مد نظر در این دوره، کتاب آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با رسم الخط عثمان طه تالیف حجت الاسلام و المسلمین علی قاسمی چاپ انشارات جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام می باشد. طول دوره نیز۲۴ جلسه (یک ترم) است که بصورت۲ جلسه در هفته برگزار می شود.
در انتهای دوره از قرآن آموزان در دو بخش کتبی و شفاهی آزمون بعمل می آید و افرادی که موفق به کسب ۷۵درصد نمره آزمون شوند به ایشان گواهینامه دوره روخوانی و روانخوانی اعطاء خواهد شد.

6 Comments

  1. سلام استاد
    امیدوارم که حالت خوب باشه استاد .
    آقای الوندی چه ساعتی موسسه هستید که بیام شمارو زیارت کنم؟

  2. سید رضا سجادی گفت:

    سلام دو پسر هشت و دوازده ساله دارم می خواهم مداح اهلبیت شوند باید چکار کنم

    • روابط عمومی موسسه بوستان قرآن و عترت طاها گفت:

      سلام علیکم از کدام شهر و در چه منطقه ای هستید ؟

    • روابط عمومی موسسه بوستان قرآن و عترت طاها گفت:

      با سلام در صورت علاقه نشون دادن بچه ها خیلی خوبه کم کم حلسات ببریدشون و ثبت نام تو یه کلاس خوب هم می تونه خیلی مفید باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *