مسابقه قرآنی مائده

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره مسابقات قرآنی «مائده» با عنوان حفظ و تفسیر سوره یاسین در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مهدی رمضانی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات  اسلامی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، عنوان کرد: همزمان با سی و  ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره مسابقات قرآنی «مائده» با عنوان حفظ و تفسیر سوره یاسین در استان  خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت کتبی و در دو مرحله شهرستانی و استانی انجام می‌شود، ابراز کرد: منابع آزمون رشته  تفسیر، تفاسیر نمونه و نور است و شرکت کنندگان در مرحله استانی باید در هر دو رشته حفظ و تفسیر شرکت کنند.

مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره گذشته دو هزار و ۵۴۰ نفر در مسابقه  «مائده» شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره پنج هزار نفر در مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا پنجم بهمن‌ماه است،‌ گفت: مرحله شهرستانی مسابقات، ۱۶ بهمن‌ماه در ادارات تبلیغات  اسلامی شهرستان‌ها و مرحله استانی، هفتم اسفندماه در اداره کل تبلیغات خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رمضانی ادامه داد: علاقه‌مندان مشهدی می‌توانند برای شرکت در مسابقه «مائده»، شماره ۳۶ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۸۹۸۰۰۰۰۰ ارسال کنند یا با تلفن‌های ۳۲۲۲۱۲۳۵ و ۳۲۲۱۵۲۱۶ و یا ۳۶۰۸۶۷۰۵ تماس گیرند

جهت ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک نمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *