محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی

محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی در ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ در محل مؤسسه برگزار شد. در این برنامه که با محفل انس با قرآن آغاز شد، قرآن آموزان کلاس روانخوانی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم و تصحیح اغلاط یکدیگر در هنگام تلاوت، پرداختند. سپس نماز جماعت برگزار شد و پس از آن صرف افطاری که با زحمات والدین گرامی تهیه شده بود، انجام شد. پس از صرف افطار، قرآن آموزان به همراه پدرانشان به بازی فوتبال پرداختند.

برنامه‌ی نهایی، رفتن به سالن شهدای راه آهن برای تماشای نماش آیینی «رارز روزبه» بود. این نمایش در باره‌ی بخشی از زندگی حضرت سلمان علیه السلام، یار گرانقدر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلّم است. برنامه‌ی تماشای این نمایش، در یک نوبت دیگر در ۲۰ خرداد ماه نیز به همراه گروه دیگری از قرآن آموزان انجام شده بود.

با تشکر بسیار از زحمات فراوان والدین این کلاس برای اجرای باکیفیت این مراسم.

در ادامه، گزارش تصویری محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی را مشاهده می‌فرمایید:

محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانیاز سمت راست، قرآن آموزان محمدرضا عبداللهی و امیرعلی هنرمندمحفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانیقرآن آموز محمدمهدی شفیعی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانیاز سمت راست، قرآن آموز احسان کمردین زاده و سهیل دستنبوی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی محفل قرآنی و افطاری کلاس روانخوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *