اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا

اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا با حضور مربی کلاس، استاد قربانی، برگزار شد. دانش آموزان در روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰ در محل مؤسسه بوستان قرآن و عترت طاها تجمع کردند تا نسبت به برنامه‌ی اردوی میثاق باشهدا توجیه شوند، و در ساعت ۱۷ به سمت مزار شهدا حرکت کردند.

دانش آموزان ابتدا به غبارروبی مزار شهدا پرداختند. همخوانی سرود «کجایید ای شهیدان خدایی» به توسط بچه‌ها در حین غبارروبی، عده‌ی زیادی از خانواده‌های شهدا را مجذوب خود کرد. بعد از غبارروبی مزار شهدا، بر سر مزار شهید برونسی و شهید کاوه توضیحاتی از شهدا و ایثارگری‌های آنان داده شد.

برنامه‌ی بعدی، بازدید از مزار شهدای مدافع حرم بود و پس از آن بازدید از مزار شهدای وحدت (شهیدان شوشتری و محمدزاده) و نیز مزار آیت الله میرزاجوادآقا تهرانی. چهارمین برنامه بازدید از مزار شهدای گمنام و خواندن زیارت عاشورا و سپس خواندن دکلمه و خواندن مدح توسط بچه‌ها بود. در نهایت اردو با اهدای جوائز به بهترین‌ها پایان یافت و دانش آموزان در ساعت ۱۹ به محل مؤسسه بازگشتند.

در ادامه گزارش تصویری این اردو را مشاهده می‌کنید:

اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا

اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا اردوی معرفتی کلاس مداحی در جوار شهدا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *