نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین

کودکان از اینکه به خاطر نقاشی‌های خود مورد تحسین قرار بگیرند خوشحال می‌شوند. آن‌ها گاهی تنها برای آنکه تحسین شوند نقاشی می‌کنند و بسیاری از نقاشی‌های کودکان تنها به منظور ایجاد ارتباط است.
با بررسی نقاشی کودکان و مشاهده صحنه‌هایی که از خانواده خود، محیط زندگی و غیره کشیده‌اند می‌توان به چگونگی شکل گرفتن شخصیت و نحوه تشخیص نگرش کودک نسبت به دیگران و دیدگاه او پی برد.
والدین باید به این نکته توجه داشته باشند که ارزش نقاشی برای کودک فقط در کشیدن است نه در زیبایی یا تمام کردن و کامل کردن نقاشی خود، پس به نقاشی و محتوای آن که کودکانمان می‌کشند توجه کنیم. (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین در روز پنجشنبه دوم آذر ۱۳۹۶ در دبستان گل‌های پارسا در کلاس سوم بصیرت برگزار شد. این نقاشی‌ها توسط دانش آموزان این کلاس کشیده شده است.

در ادامه تصاویری از این نقاشی‌ها را مشاهده می‌کنید:

نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین نمایشگاه نقاشی با موضوع اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *