جهت شرکت در کلاس‌های مؤسسه بوستان قرآن و عترت طاها اولین گام مطالعه‌ی راهنمای ثبت نام در کلاس ها است که در ادامه توضیح داده شده است.

همچنین با مطالعه‌ی دوره‌های آموزشی و مهارتی مؤسسه و نیز آیین‌نامه‌ی ثبت نام، که پیوند صفحات مربوط به آن‌ها در ادامه آمده است، با کلاس‌ها و شرایط مربوط به آن‌ها، بیشتر آشنا خواهید شد.

 

روش‌های ثبت نام

۱- مراجعه‌ی حضوری به مؤسسه

در این روش، قرآن آموز باید به همراه حداقل یکی از والدین به مؤسسه مراجعه کند و پس از تعیین دوره‌ی آموزشی مورد نظر خود، فرم مخصوص ثبت نام را تکمیل کند.

۲- پیش‌ثبت نام آنلاین

در این روش، با استفاده از گزینه‌ی «ثبت نام آنلاین» که در صفحه‌ی اصلی سایت قرار دارد، اطلاعات دانش آموز ثبت و برای مؤسسه ارسال می‌شود. پس از ثبت اطلاعات اولیه، در صورت صحیح بودن اطلاعات تماس، با والدین دانش آموز تماس گرفته می‌شود. پس از آن لازم است دانش آموز و یکی از والدین او به صورت حضوری به مؤسسه مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، عبارتند از:

۱- یک عدد کپی از صفحه‌ی اول شناسنامه (اتباع سایر کشورها نیز باید مدرک شناسایی مخصوص به خود را به همراه داشته باشند.)

۲- همراه یک قطعه عکس پشت‌نویسی شده

آزمون ورودی برای کلاس‌های آموزش قرآن کریم

برای قرآن آموزان پس از مراحل اولیه ثبت نام و دریافت منابع مورد نظر جهت آزمون اولیه، تعیین نوبت می شوند. قرآن آموز پس از حضور در آزمون اولیه تعیین سطح می‌شوند و دوره‌ی آموزشی مورد نیاز این قرآن آموز تعیین می‌شود و در کلاس مورد تأیید استاد ثبت نام می‌شود. این آزمون توسط اساتید عضو هیئت علمی بوستان قرآن و عترت طاها برگزار می‌شود.

شهریه‌ی کلاس‌ها

شهریه‌ی کلاس‌ها ابتدای هرترم اعلام می‌شود. والدین دانش آموزان باید ابتدای هرماه جهت واریز مبلغ شهریه اقدام کنند. مبلغ شهریه‌ی هرکلاس را می‌توانید به وسیله‌ی تماس با دفتر مؤسسه جویا شوید.

دوره‌های آموزشی و مهارتی مؤسسه

این دوره‌ها در سایت مؤسسه معرفی شده‌اند. جهت مطالعه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

آیین نامه‌ی ثبت نام

جهت مشاهده‌ی آیین نامه‌ی ثبت نام به اینجا مراجعه کنید.