ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های موسسه بوستان قرآن وعترت طاها

همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس ، موسسه بوستان قرآن وعترت طاهای مشهد مقدس به منظور غنا بخشیدن به اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان کلاسهای مختلف آموزشی را در رشته های قرآنی ،فرهنگی و ورزشی برگزار می کند . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های رشته های قرآنی ،فرهنگی و ورزشی موسسه بوستان قرآن وعترت طاهای مشهد مقدس از اول، خردادماه در محل این موسسه  آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز ۳۰ خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

این کلاس‌ها در رشته‌های حفظ، قرائت و تجوید قرآن کریم،آموزش احکام تصویری و آموزش مداحی ،آموزش زبان انگلیسی ،آموزش کامپیوتر،آموزش مهارت های زندگی و کلاس های هنری و کلاس های ورزشی  ویژه پسران و دختران وهمچنین بزرگسالان  برگزار می‌شود. 

همچنین، پس از پایان مهلت ثبت نام، این کلاس ها از سوم  تیرماه جاری در موسسه بوستان قرآن وعترت طاهای مشهد مقدس آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریورماه نیز ادامه دارد. لازم به ذکر است که جلسات آموزشی موسسه در ماه مبارک رمضان نیز دایر می باشد.

 

این کلاس‌ها در ترم تابستان، همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ویژه دختران  وبانوان مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود وکلاس های پسران وبرداران از ساعت ۱۶تا ۲۱بعداز ظهر برگزار می شود.

 

یادآور می‌شود، ترم تابستان کلاس‌های قرآنی ،فرهنگی و ورزشی موسسه بوستان قرآن وعترت طاهای مشهد مقدس واقع درمشهد مقدس، بلوار حر، خیابان مهریز ۱۴ پلاک ۶ از اول تیرماه جاری آغاز می‌شود. 

علاقمندان می توانند با مراجعه به واحد آموزش موسسه بوستان قرآن وعترت طاهای مشهد مقدس برای شرکت در رشته های قرآنی ، هنری و ورزشی ثبت نام کنند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *