کارگاه های آموزشی کوچه خوشبختی

اجرای طرح «کوچه خوشبختی» در مؤسسه بوستان طه مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «کوچه خوشبختی» با رویکرد آموزش مهارت‌های زندگی قرآنی در مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد اجرا می‌شود.

حسین الوندی، مدیرمسئول مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با اجرای این برنامه قرآنی گفت: طرح «کوچه خوشبختی» با رویکرد آموزش مهارت‌های زندگی قرآنی به مدت یک سال ویژه خانواده قرآن‌آموزان و زوجین در مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه به‌صورت عمومی و خصوصی با حمایت سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و فرهنگسرای خانواده اجرا می‌شود و مهارت‌های زندگی، شیوه‌های کنترل خشم و حل و فصل اختلافات، راه‌های تربیت فرزند و سبک زندگی در این برنامه آموزش داده می‌شود.

الوندی عنوان کرد: هر دوره در این مؤسسه قرآنی، طی ۲۲ جلسه و به مدت دو جلسه در هفته برگزار می‌شود و طول مدت اجرای این برنامه، سه دوره است که در حال حاضر دوره اول این برنامه تمام شده است.

مدیرمسئول مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد خاطرنشان کرد: دوره دوم این برنامه در حال اجراست و تا اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود و برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی و تقدیر از فعالان قرآنی در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *