ایجاد کانون آموزش مداحی

کانون مداحان فعالیت خود را در مؤسسه بوستان قرآن وعترت طاها مشهد آغاز کرد و هم‌اکنون در حال ثبت‌‌نام از علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون است.

حسین الوندی، مدیرمسئول مؤسسه بوستان قرآن وعترت طاها مشهد ، با اعلام این خبر گفت: کانون مداحان و با همکاری موسسه منادیان عترت طوس  از نیمه دی ماه در مؤسسه بوستان قرآن وعترت طاها مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال ثبت نام  کلاس‌های آموزشی مداحی ویژه علاقه‌مندان است. با پیگیری های انجام شده و موافقت موسسه منادیان عترت طوس ، موسسه بوستان قرآن وعترت طاها به عنوان شعبه نوجوانان و جوانان کانون مداحان فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد ثبت نام شدگان بیان کرد: در حال حاضر بیش از۱۰۰ نفر جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی این کانون ثبت نام کرده‌اند.

آدینه تصریح کرد: این کانون از علاقه‌مندان در رشته مداحی در طول سال ثبت نام می‌کند و زمانی که تعداد متقاضیان به حد نصاب لازم برسد کلاس آغاز می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه بوستان قرآن وعترت طاها مشهد در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۱-۳۷۲۸۶۰۰-۰۵۱۱۳۷۱۶۸۵۴تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، کلاس‌های آموزشی ـ تخصصی مداحی  در ۴ ترم با ۶۰ واحد درسی و ۱۲ رشته شامل منابع تاریخی و تاریخ اسلام، مقتل‌شناسی، فنون آگاهی مداحی و دستگاه‌های آوائی، آشنایی با فرق انحرافی و بصیرت‌افزایی، شعر آئینی، قرآن، تسلط به ادعیه خوانی، احکام، اصول و عقاید در ترم های سه ماهه طی یک سال اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است ثبت‌نام دوره آموزشی ـ تخصصی مداحی  از ۱۵ دیماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *