شروع اردوی های تابستانی «نشاط آسمانی ها»

اردوی اخلمداولین گروه از قرآن آموزان مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد، ۲۱ لغایت ۲۴ مردادماه جاری به اردوی آموزشی-تفریحی اخلمد اعزام شدند.

حسین الوندی، مدیرمسئول مؤسسه بوستان قرآن و عترت طه مشهد در رابطه با برگزاری این اردوی آموزشی- تفریحی، گفت: حدود ۲۵۰ نفراز قرآن آموزان مؤسسه بوستان طه مشهد، جهت یک دوره اردوی دوره ی آموزشی – تفریحی به مناطق تفریحی مشهد مقدس اعزام می شوند. که این اردو درچهار مرحله برگزار و در هر مرحله بیش از ۵۰ قرآن آموز اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: هدف از این اردوی آموزشی که بالغ بر ۲۵۰ نفر از قرآن آموزان بوستان طه در آن شرکت دارند، این بوده که ضمن ایجاد یک فضای آموزشی در اردوگاه واقع در اخلمد، به برخی نکات تربیتی مربوط به قرآن آموزان نیز توجه گردد .

اردوی اخلمد

فضای آموزشی اردو

الوندی عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی این دوره که با حضور استاد کاظمی از اساتید بوستان قرآن و عترت طه برگزار شد، بسیار جذاب و متنوع برگزار بوده و به دلیل حضور قرآن آموزان در یک محیط تفریحی جذّاب، از بازدهی بسیار خوبی برخوردار بود.

مدیرمسئول مؤسسه بوستان طه مشهد تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های تفریحی این اردو می‌توان به بازدید از فضای تفریحی اخلمد، برگزای سه دوره مسابقات فوتبال، شنا و بازی های بومی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *